Tala Fou

Auala tipiina Capillary uamea uamea

O le capillary uamea uamea o loʻo i ai le tele o faʻaoga i o tatou olaga, ma e tele lona faʻaoga i itu uma.E mafai ona faʻaaogaina i masini faʻapipiʻi faʻamaufaʻailoga, masini faʻapipiʻi faʻapipiʻi faʻapipiʻi, ma isi mea faufale.I le avea ai o se mea mata, o le capillary uamea e masani ona faʻaaogaina i vaega eseese e pei o mea tau eletise, mea faʻaoga, togafitiga faafomaʻi, ea malulu, ma isi.

kapila (2)
kapila (1)

O le auala muamua o le oloina o uili tipi;o se auala tipi lea e seasea faʻaaogaina i le taimi nei.O le uili olo e fa'aaogaina e fai ma meafaigaluega tipi e tipi ai le sila.O le tau e taugofie, ae talu ai o le a maua ai le tele o burrs pe a uma ona tipi, o le deburring process e tatau ona faia mulimuli ane.O nisi tagata gaosi oloa e leai ni mea e manaʻomia mo burrs.O lenei auala e fai si faigofie ma taugofie.

O le auala lona lua o le tipiina o le uaea, o le tuʻuina atu lea o le paʻu capillary uamea e tipi i luga o le masini tipi uaea, ae o lenei auala o le a taʻitaʻia ai le lanu o le nozzle.Afai e faʻamaoni manaʻoga a le tagata faʻatau, e manaʻomia ona faʻagasolo mulimuli ane, e pei o le oloina ma le faʻalelei.

O le auala lona tolu o u'amea lapotopoto ili ili;o le oloa tipiina i lenei auala tipi e matua lelei lava, ma e tele vaega e mafai ona tipi faʻatasi, ma o le lelei foi e lelei tele, ae o le le lelei o le meataalo e sili atu ona pipii i le meafaigaluega, o lea pe a filifilia E manaʻomia le mata ili. ia matua fa'amalosi.

O le auala lona fa o le tipiina lea i se masini tipi paipa e leai ni pu.O lenei auala tipi o loʻo i ai se mea e sili ona lelei ma o le filifiliga saoloto lea a le tele o pisinisi.O lenei metotia e le talafeagai mo le tipiina o paipa uʻamea, ma e matua faigofie lava ona malepe ma o le a faʻaleagaina le nozzle.


Taimi meli: Aukuso-08-2022